Dimecres dia 31 d’octubre a partir de les 16.30 hores al Parc del Motocròs tindrem una tarda plena de propostes terrorífiques!!
A la plaça davant de Casal dels Infants podrem trobar moltes activitats per passar una tarda molt divertida pels infants i les adolescents dels barris de la Serra d’en Mena.
Podreu participar de diverses proves com el toca-toca, un joc per experimentar sensacions esgarrifoses, escoltar contes terrorífics, fer conjuntament un mural de la tardor, pintar-vos la cara de diferents personatges i animals, participar del photocall col·laboratiu, intentar fer punteria dins una teranyina…i menjar castanyes!!! I encara us ho esteu pensant?
Doncs encara tenim més activitats! Al Passadís del Motocròs tindrem una gimkana terrorífica pels adolescents!! I per si no n’hi hagués prou, acabarem amb un concurs de disfresses i una entrega de premis!!
Us hi esperem!!